יום שני, 15 בספטמבר 2014

היחידה פרק 3 הפרק המלא לצפייה ישירה






היחידה פרק 3 הפרק המלא לצפייה ישירה
אחת מסדרות הריאלטי הטובות ביותר שהגיעו למסך הישראלי מביאה עשרה סלבריטאים גדולים בישראל למפגש עם חיי הצבא. המפגש עם הצבא כולל את כל החבילה שאנחנו מכירים" חוסר השעות שינה, מדים, נשק, כושר גופני וכמובן מפקד קשוח וצעקן שלא מוותר לכוכבים. היחידה פרק 3 הפרק המלא לצפייה ישירה הכוכבים בהתחלה מנסים לעשות קצת פוזות וקצת צחוקים אבל מהר מאוד הם מבינים שמי שיתחכם ומי שלא יעשה יישור קו עם הסמל הקשוח ימצא את עצמו בעונש. היחידה פרק 3 הפרק המלא לצפייה ישירה אחת הסדרות המצחיקות והמרגשות ביותר על המסך מגיעה למסך שלכם לפני כולם- אל תחמיצו.

היחידה פרק 3 הפרק המלא לצפייה ישירה המפורסמים
את היחידה מרכיבים מפורסמים ישראלים מכל הסוגים ומכל התחומים. ניתן למצוא שם את אילנית לוי שהיא בין היתר האקסית של אייל גולן ובת הזוג של אלירז שדה אבל בראש ובראשונה היא מלכת היופי לשעבר. היחידה כל הפרקים לצפייה ישירה סלוצקי ודמינגז גם הם נמצאים בתכנית הזו והם מגישי תכנית הבוקר של רדיו תל אביב. היחידה פרק 3 הפרק המלא לצפייה ישירה דרק שארפ, קפטן לשעבר של מכבי תל אביב בכדורסל גם נמצא ביחידה וגם הוא ייאלץ להתרגל לחיי הצבא. הרבה מאוד סלבריטאים הולכים להפוך לכם את החורף המתקרב לחם ביותר ואתם ממש לא מתכוונים לוותר על זה.

היחידה פרק 3 הפרק המלא לצפייה ישירה מאיה בצלאל
הכתבת הכי חמודה בביצה הישראלית וגם החברה הכי טובה של נינט טייב גם היא תהיה בסדרת הריאלטי המצליחה. מאיה ידועה בעיקר כמפרגנת ואוהבת אך שצריך היא יודעת גם לבקר ולתת בראש ולא להיות הנחמדה הלאומית. היחידה פרק 3 הפרק המלא לצפייה ישירה גם היא כמו כל הסלבים האחרים לא תאהב את כל מה שיציעו לה בתכנית וגם היא תעבור תהליך מצחיק ומרגש שבסופו נוכל לראות את השינוי שעבר על המפורסמים שלנו. אין סיכוי שאתם מחמצים את הפרק השני ואת יתר הפרקים שמחכים לכם באתר שלנו. היחידה פרק 3 לצפייה ישירה עכשיו לפני כולם.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה