יום שלישי, 16 בספטמבר 2014

היחידה פרק 4 לצפייה ישירה









היחידה פרק 4 לצפייה ישירה
הפרקים הראשונים כבר מאחורינו ואפשר להגיד שרוב המפורסמים כבר התרגלו לחיים החדשים שלהם בצבא. היחיד שעדיין לא הסתגל סופית הוא קותי שהעייפות והאדישות שלו זה משהו שבאמת אין דברים כאלה. המפורסמים יעברו גם בפרק הקרוב אירועים ומשימות מעניינות שידביקו אותנו למסך. היחידה פרק 4 לצפייה ישירה סולצקי ודמוינגז, אילנית לוי, קותי סבג, מאיה בצלאל, רגב הוד, מאיר סווסיה ועוד רבים וטובים הולכים לכבוש את המסך ואתם ממש לא רוצים לחכות. היחידה פרק 4 לצפייה ישירה עכשיו על המסך שלכם לפני כולם.

היחידה פרק 4 לצפייה ישירה אילנית לוי
כולנו מכירים את אילנית לוי מהרבה מאוד מקומות אבל לא רבים יודעים שאילנית לוי התחילה את הקריירה שלה כמלכת היופי של ישראל ומאז הקריירה שלה נסקה לשמיים. בדרך היא הספיקה להתחתן ולהתגרש מאייל גולן וכיום היא בת זוגו של אלירז שדה. היחידה פרק 4 לצפייה ישירה אין סיכוי שאתם מחמיצים את הסדרה הזו ואת האפשרות לראות את אילנית לוי שוב במדים. היחידה פרק 4 לצפייה ישירה הפרק הקרוב והפרקים הראשונים כבר מחכים לכם באתר שלנו לפני כולם.

היחידה פרק 4 לצפייה ישירה המפורסמים חוזרים לצבא
עשרת המפורסמים חוזרים ללבוש מדים ולא עבור כולםזה עובר חלק. סלוצקי ודמינגז למשל כועסים מאוד על האחרים שלא זוכרים את המילים של השיר בעל פה, קותי לא מצליח להעורר בזמן וכל הזמן זז לאט ואילנית לוי לא מצליחה לשיר בפני קהל. היחידה פרק 4 לצפייה ישירה אין סיכוי שאתם מחמיצים את הפרק הקרבו שטרם שודר על מסך הטלוויזיה. היחידה כל הפרקים לצפייה ישירה עכשיו על המסך שלכם לפני כולם ללא פרסומות וללא הפרעות- אל תחמיצו!!!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה