יום ראשון, 5 באוקטובר 2014

היחידה פרק 14 הפרק המלא לצפייה ישירה









בפרק הזה המפורסמים הולכים ללמד גם את הילדים בגן איך להיות חיילים בעתיד. קותי סבג ואילנית לוי מרגישים שהם מתאהבים בילדים וקותי אף מציע לגנוב ילד אחד מבלי שאף אחד ישים לב. אתי ביטון לומד לשיר את 'בלבלי' את קובי פרץ אבל עדיין לא מצליחה לעשות את זה בצורה מושלמת. היחידה פרק 14 הפרק המלא לצפייה ישירה הסדרה הכי מרגשת והכי מצחיקה על המסך שלכם מגיעה לפרק שטרם שודר בטלוויזיה ואתם רוצים ליהנות ממנו לפני כולם. היחידה פרק 14 לצפייה ישירה עכשיו על המסך שלכם לפני כולם.



היחידה פרק 14 הפרק המלא לצפייה ישירה דומינגז מספר את דרק
במהלך השהות שלהם בבסיס המפורסמים מנסים להעביר את הזמן בעזרת מעשי קונדס רבים. באחד ממעשי הקונדס בפרקים הקודמים עופר דומינגז סיפר את דרק שארפ אבל לא בצורה מושלמת וזה כמובן בלשון המעטה. שארפ הגיע לחדר המגורים וגילה להפתעתו שדומינגז השאיר לו המון שיער מאחורי הראש. הוא לקח את העניין שצחוק יחסית אבל שאר המפורסמים חיממו אותו על דומינגז ומאיה ביקשה משארפ שיבטיח לה שלעולם הוא לא ייתן לו יותר לספר אותו. היחידה פרק 14 לצפייה ישירה הפרק המלא עכשיו על המסך שלכם לפני כולם. אתם לא מתכוונים להחמיץ את שאר המתיחות ומעשי הקונדס שהמפורסמים יעשו אחד לשני. היחידה כל הפרקים לצפייה ישירה עכשיו על המסך שלכם לפני כולם באיכות מעולה וללא פרסומות.



היחידה פרק 14 הפרק המלא לצפייה ישירה מאיה בצלאל
מאיה בצלאל היא ללא ספק אחת המפורסמות המעניינות ביותר בסדרה. היא חמודה, מצחיקה, עצבנית, יודעת לעמוד על שלה והיא בהחלט דמות מעולה לסדרת ריאלטי. מאיה אומנם נפצעת ברגלה בתחילת התכנית אך אינה מוותרת על השתתפותה בתכנית ונשארת למרות הכל. היחידה פרק 14 לצפייה ישירה בואו לראות את מאיה בצלאל ואת כל יתר המפורסמים על המסך שלכם עם כל המשימות החדשות. היחידה פרק 14 לצפייה ישירה אין סיכוי שאתם מחמייצים את הפרק הקרוב שהולך להצחיק ולרגש תכם בדיוק כמו כל הפרקים האחרים.
















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה