יום רביעי, 22 באוקטובר 2014

היחידה פרק 25 צפייה ישירה







היחידה פרק 25 צפייה ישירה
סדרת הריאלטי החדשה כבר כבשה מזמן את המסך ועכשיו אתם יכולים להנות מהפרק החמישי אפילו לפני שידורו בטלוויזיה. עשרת הכוכבים לובשים על עצמם מדים, חותמים על נשק וחוזרים הרבה שנים אחורה לשירותם הצבאי. ההתחלה קשה מאוד וכולם נתקלים בקשיים כאלו או אחרים אך ככל שהזמן עובר החברים מתרגלים למציאות החדשה ונהנים מכל רגע. היחידה פרק 25 צפייה ישירה אל תחמיצו את הפרק הקרוב שהולך להצחיק ולרגש אתכם בדיוק כמו הפרקים הקודמים. היחידה פרק 25 צפייה ישירה סלוצקי, דומינגז, סוויסה, סבג, הוד, ביטון, לוי, בצלאל וכל האחרים הולכים לכבוש את המסך שלכם.




היחידה פרק 25 צפייה ישירה הסמל שחר
אין ספק שהסמל הוא תמיד הדמות הכי קשוחה בצבא אבל הסמל שחר כבר מגזים. שחר מעמיד את הכוכבים במשימות קשות מאוד ולא תמיד הם עומדים בהן. למשל במהלך התרגול של זריקת רימון שחר עשה את עצמו פצוע והכניס את אתי ללחץ היסטרי. גם אחרים חוטפים ממנו בלי הפסקה וזה נראה כאילו הוא אף פעם לא יכול להיות מרוצה ממה שחייליו עושים. היחידה פרק 25 צפייה ישירה אל תפספסו את הסמל הכי כועס בצה"ל וכמובן את הכוכבים הגדולים של ישראל. היחידה פרק 25 וכל הפרקים האחרים לצפייה ישירה עכשיו לפני כולם.




היחידה פרק 25 צפייה ישירה תקציר הפרקים הקודמים
המפורסמים הגיעו לבסיס הצבאי ובהתחלה הם היו בשוק טוטאלי. הם לא האמינו שהם חזורים לצבא אחרי כל כך הרבה שנים אבל ככל שהזמן עבר אז הם התרגלו לחייהם החדשים ולמעשה בפרק הקרוב הם כבר מרגישים חיילים לכל דבר. היחידה פרק 25 צפייה ישירה במהלך הפרקים הראשונים הם קיבלו מדים, נשק וציוד צבאי והם לאט לאט מתחילים להבין שאלה הם חייהם בתקופה הקרובה. היחידה פרק 25 צפייה ישירה אל תחמיצו את הפרקים הקרובים שהולכים לרגש ולהצחיק אתכם עד דמעות.
















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה