יום חמישי, 2 באוקטובר 2014

איש חשוב מאוד פרק 7 לצפייה ישירה


איש חשוב מאוד פרק 7 לצפייה ישירה
יהודה לוי נמצא בצומת דרכים בה הוא צריך להחליט האם הוא עושה מה שהחברה דורשת ממנו לעשות וזה לצאת עם דומגנית רזה ודקיקה או שהוא הולך עם הלב שלו וממשיך את הקשר עם רונה. יהודה מבין שיש בעיה עם הקשר שלו עם רונה בגלל שאין לה גוף של דוגמנית וזה משהו שיכול לפגוע לו בהמשך הקריירה. איש חשוב מאוד פרק 7 לצפייה ישירה עד כמה שזה עצוב שאפילו אמא שלו מנסה לשכנע אותו לרדת מהעץ עליו הוא עלה ויהודה מתרגז מאוד. הפרק הקרוב יספק לנו תשובות להמון שאלות שעלו בפרקים הקודמים ואתם לא הולכים לפספס את זה. איש חשוב מאוד פרק 7 לצפייה ישירה עכשיו על המסך שלכם לפני כולם.





איש חשוב מאוד פרק 7 לצפייה ישירה אמא של יהודה
אמא של יהודה לא מוכנה להשלים עם העובדה שבנה לא יוצא עם דוגמנית והוא מעדיף את רונה שאותה היא מכנה המלצרית השמנה. יהודה כועס מאוד על אמא שלו ולא מוכן לשמוע את מה שיש לה להגיד והכעס שלו מופנה גם לאמא שלו אבל בעיקר למה שהיא מייצגת. יהודה לוי נותן לנו הזדמנות להציץ לתוך חייו ולהראות לנו עד כמה קשה לו להתמודד. איש חשוב מאוד פרק 7 לצפייה ישירה אל תחמיצו את הפרק הקרוב שהולך לרגש אתכם מאוד ואתם לא רוצים להחמיץ את זה. איש חשוב מאוד פרק 7 לצפייה ישירהיהודה לוי ורונה רוצים להמשיך להיות ביחד אך האם אנשים כמו אמא של יהודה ימנעו זאת מהם? צפו בפרק וגלו בעצמכם.




איש חשוב מאוד פרק 7 לצפייה ישירה רונה ואבישי
גם רונה לא מגיעה למערכת היחסים עם יהודה עם ראש נקי והיא נמצאת בתהליך גירושין מבעלה אבישי. רונה מרגישה מאוד פגועה מהיחס של אבישי אליה והיא עוד סוחבת את זה לקשר שלה עם היודה. איש חשוב מאוד פרק 7 לצפייה ישירה רונה יודעת שאסור לה לתת לקשר הגרוע שהיה לה עם אבישי להרוס לה את הקשרים בעתיד, אך זו התמודדות קשה ולא פשוטה בכלל. איש חשוב מאוד פרק 7 לצפייה ישירה עכשיו על המסך שלכם!!!







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה