יום רביעי, 1 באוקטובר 2014

איש חשוב מאוד פרק 6 צפייה ישירה



איש חשוב מאוד פרק 6 צפייה ישירה
יהודה לוי לא מפחד וחושף את חייו לעיני המצלמות. בסדרה חדשה עם רעיון מקורי הוא מגלם את עצמו ונותן לנו אפשרות להציץ לתוך חייו למרות שהמציאות לא תמיד נראית חיובית. יהודה לוי נאלץ להתמודד עם התמודדויות קשות ומתישות ואחרי צפייה בפרק אחד מבינים שחייהם של הכוכבים בכלל ושל יהודה לוי בפרט הם לא אך ורק ורודים ונעימים. איש חשוב מאוד פרק 6 צפייה ישירה ברק האחרון יהודה מגן על רונה כאשר אבישי בא לקחת ממנה את האוהל ואבישי יוצא מהבית עצבני ומנעלב. איש חשוב מאוד פרק 6 צפייה ישירה יהודה אומר לרונה שהוא לא מסכים שאף אחד ידבר אליה ככה ובהחלט נראה שהוא מתאהב בה. יהודה לוי פגש את רונה כאשר הלך לאכול בבית הקפה ומאז הם בלתי נפרדים.







איש חשוב מאוד פרק 6 צפייה ישירה רונה ויהודה מתקרבים
רונה היא בחורה פשוטה, היא לא בעלת גוף של דוגמנית, היא לא מעשנת ושותה באופן קבוע והיא בחורה שונה ממה שאנו מצפים שתמשוך את תשומת ליבו של אחד הכוכבים הגדולים בישראל. רונה נמצאת בהליך גירושים מאבישי והיא ויהודה מתחילים קשר חדש ביניהם. איש חשוב מאוד פרק 6 צפייה ישירה יהודה לוי בהתחלה לא לוקח אותה יותר מדי ברצינות אך ככל שמתקדם הקשר יהודה מבין שזו הבחורה שהוא צריך. איש חשוב מאוד פרק 6 צפייה ישירה רונה מאוד פוחדת להיפגע ולכן היא לא מתקרבת עד הסוף ולכן זה נראה שהיא מרוחקת כל הזמן. אחת הסדרות הטובות ביותר שיש לנו כאן ואתם ממש לא מתכוונים לפספס את זה




איש חשוב מאוד פרק 6 צפייה ישירה הפסטיגל
יהודה לא רוצה לקחת את התפקיד שמציעים לו בפסטיגל אבל הוא חייב את זה לעצמו בגלל הכסף. הוא מרגיש שהוא חוזר בקריירה שלו הרבה מאוד שנים אחורה ועכשיו הוא תקוע עם ילדים צעירים שאין להם שום כבוד למקצוע. איש חשוב מאוד פרק 6 צפייה ישירה יהודה מנסה להנחיל להם מעט מוסר עבודה אבל מבין שזו תהיה משימה בלתי אפשרית. איש חשוב מאוד פרק 6 צפייה ישירה אל תחמיצו את הפרק הקרוב שהולך הלצחיק ולרגש אתכם בדיוק כמו הפרקים הקודמים.





















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה