יום שלישי, 21 באוקטובר 2014

היחידה פרק 24 הפרק המלא לצפייה ישירה






עשרה מפורסמים מגיעים לבסיס צבאי ולמעשה עוברים מחדש את הליך הטירונות. בין המפורסמים ניתן למצוא זמרים, דוגמניות, שדרי רדיו, שחקנים ועוד ועוד תפקידים רבים ומגוונים שהולכים להפוך לכם את החורף לחם ביותר. המפורסמים ייאלצו להתמודד עם משימות לא פשוטות ועם חוויות לא נעימות על מנת לשרוד את הזמן שלהם על מדים ועל מנת לעלות מופע סיום מרשים ככל שניתן. היחידה פרק 24 הפרק המלא לצפייה ישירה אין סיכוי שאתם מחמיצים את הפרק הקרוב שהודלף לרשת ואתם יכולים לצפות בו לפני כולם. היחידה פרק 24 הפרק המלא לצפייה ישירה עכשיו על המסך שלכם.







היחידה פרק 24 הפרק המלא לצפייה ישירה קותי סבג
אחד המשתתפים בסדרה הוא קותי סבג מהאח הגדול. לקותי יש אופי מאוד מיוחד והכל הוא עושה בנחת ובשלווה. הוא כל הזמן עייף ואף פעם אין לו כח לעשות משהו. הסמל שחר מתעצבן הבתחלה על קותי אך ככל שעובר הזמן הם מבינים אחד את השני יותר ויותר. היחידה פרק 24 הפרק המלא לצפייה ישירה אל תחמיצו את הפרק הקרוב שהולך להביא לכם למסך את קותי סבג מהאח הגדול ואת כל יתר המפורסמים של ישראל. היחידה פרק 24 הפרק המלא לצפייה ישירה וגם כל הפרקים הראשונים לצפייה ישירה מחכים לכם עכשיו באתר שלנו.





היחידה פרק 24 הפרק המלא לצפייה ישירה אילנית לוי
אין ספק שהבחורה היפה ביותר בין המשתתפות היא אילנית לוי. בת זוג לשעבר של אייל גולן ובת זוגו של אלירז שדה בהווה היא מלכת היופי לשעבר ולא בכדי. אילנית מגיעה לתכנית ובהתחלה היא לא ממש מסתדרת עם חסור הביטחון שלה לשיר מול אנשים אך ככל שעובר הזמן היא מתגברת על המכשול הזה ומוצאת את עצמה שרה מול קהל וגם עושה את זה כמו שצריך. היחידה פרק 24 הפרק המלא לצפייה ישירה עכשיו על המסך שלכם לפני כולם. היחידה פרק 24 הפרק המלא לצפייה ישירה אל תחמיצו שום פרק ובעיקר לא את הפרק הקרוב.
































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה