יום רביעי, 15 באוקטובר 2014

היחידה פרק 21 לצפייה ישירה








היחידה פרק 21 לצפייה ישירה
עשרה מפורסמים גדולים חוזרים ללבוש מדים ולשאת נשק וכל זה במסגרת תכנית הריאלטי החדשה של הוט 'היחידה' ואתם יכולים ליהנות מפרקים שטרם שודרו בטלוויזיה לפני כולם. אילנית לוי, מאיר סוויסה, קותי סבג, מאיה בצלאל ועוד מפורסמים רבים כבר מחכים לכם על המסך ואתם ממש לא רוצים לפספס את זה. היחידה פרק 21 לצפייה ישירה המפורסמים הגדולים ביותר בישראל מגיעים לסדרה המצחיקה והמרגשת ביותר ואתם ממש לא רוצים להחמיץ את זה. היחידה פרק 21 לצפייה ישירה בואו לראות את הפרק הקרוב לפני כולם ללא פרסומות וללא הפסקות- אל תחמיצו!.




היחידה פרק 21 לצפייה ישירה אתגר הצוללת
באחד הפרקים האחרונים המפורסמים היו צריכים להתמודד עם אתגר קשה ומורכב ביותר. הם נכנסו לצוללת צפופה וקטנה שמתמלא במים כל הזמן והם היו צריכים לעשות הכול על מנת לעזור את זרמית המים פנימה לתוך הצוללת. זו משימה מלחיצה מאוד ורבים מהמפורסמים ממש נשברו לחלוטין במלכה והתחילו לריב בקולי קולות. היחידה פרק 21 לצפייה ישירה בסופו של דבר הם צלחו את המשימה וכולם היו מרוצים מאוד. דרק שארפ היה המנהיג את המשימה והוא בהחלט עשה את רוב המשימה הזו. היחידה פרק 21 לצפייה ישירה בואו לראות מה קורה בפרק הבא ולא תתאכזבו. החבורה תמשיך עם המשימות המורכבות, הסיטואציות המצחיקות והמרגשות וכמובן הריבים בין המפורסמים שאנחנו כל כך אוהבים. עכשיו על המסך שלכם לפני כולם. הפרקים הקודמים לצפייה ישירה....




היחידה פרק 21 לצפייה ישירה מופע לחיילים
בפרק האחרון החבורה הופיעה מול חיילי הים שנהנו מאוד מהמופע. סלוצקי לא ידע את המילים אבל אלתר מצוין, אילנית לוי שרה בצורה פשוט מעוררת השראה ורגב הוד הוכיח שוב שהוא זמר מעולה. היחידה פרק 21 לצפייה ישירה המפורסמים עוד יופיעו הרבה במהלך העונה אבל במופע הזה הם הוכיחו שהם אכן מסוגלים לשיר כמו שצריך ולעשות שמח להרבה אנשים. היחידה פרק 21 לצפייה ישירה אין מצב שאתם מפספסים את הפרק הקרוב וכל יתר הפרקים של היחידה שמחכים לכם עכשיו באתר לשנו לפני כולם.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה